contact
خانه / دکوراسیون / راهنمای خرید پرده برای هال کوچک
خرید پرده

راهنمای خرید پرده برای هال کوچک

هال در خانه یک فضای گرم و صمیمی برای دورهمی و شب‌نشینی اعضای خانواده است. این محیط می‌تواند فضایی بزرگ یا کوچک باشد. راهنمای خرید پرده برای هال کوچک بسیار سودمند و مفید است. پرده نقش مهمی در هر محیطی ایفا می‌کند. با در نظر داشتن پرده‌های مناسب، خرید امری آسان خواهد شد.

فضاهای کوچک نیازمند استفاده از ابزار و وسایلی هستند که فضای کم‌تری را اشغال کنند. در این مقاله مدل‌های متنوع و رنگارنگی از پرده را معرفی کرده‌ایم تا افراد بتوانند به راحتی پرده‌ای مناسب با هال کوچک انتخاب کنند.

راهنمای خرید پرده برای هال کوچک

ویژگی پرده برای هال کوچک

هنگام خرید پرده برای هال کوچک باید نکاتی را در نظر گرفت. این نکات باعث می‌شوند که از محیط بهترین بهره‌برداری صورت بگیرد و محصولاتی متناسب با آن خریداری شود.

توجه به نور هال

هر محیطی در خانه نیاز به روشنایی دارد. هال خانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. پرده‌هایی که از ورود نور و روشنایی طبیعی به داخل هال جلوگیری نکنند، باید جزو گزینه‌های باقی بمانند. روشنایی موجب بزرگ دیده شدن محیط می‌شود. از این رو نباید مانع ورود شد. پرده‌های ضخیم انتخاب‌های مناسبی برای هال کوچک نیستند. در هال‌های کوچک که ممکن است دسترسی به نور طبیعی محدود باشد، استفاده از پرده‌هایی که به خوبی نور را تنظیم کنند و به همین ترتیب احساس گرما یا خنکی مطلوبی را فراهم کنند، اهمیت دارد. در این راستا، پرده‌هایی با بافت‌های سبک، انتخاب مناسبی می‌باشند تا نور به طور متناسب وارد فضا شده و احساس روشنایی و وقت گذراندن در هال را بهبود بخشند.

پرده برای هال کوچک

حفظ حریم خصوصی

توجه به حریم خصوصی از نکاتی است که در هال باید در نظر گرفته شود. اعضای خانواده باید در آرامش فکری به سر ببرند و با خیال راحت در منزل بمانند. یک پرده مناسب برای هال کوچک، توانایی برآورده کردن این نیاز را خواهد داشت. باید در نظر داشت که پرده مناسب مانع ورود نور نمی‌شود، بلکه در مواقع نیاز فضا را با نور طبیعی خورشید روشن می‌کند.

هماهنگ با دکوراسیون

برای هال کوچک بهتر است پرده‌ای هماهنگ با دیگر اجزای دکوراسیون خریداری شود. پرده‌هایی که با فرش، مبلمان یا دیوار ست باشند، فضا را زیبا و جذاب‌تر می‌کنند. هماهنگی بین اجزای دکوراسیون هال بسیار آسان است. بهتر است از رنگ‌های همخوان، مکمل و متضاد برای خرید وسایل استفاده شود. دوری از تجملات غیر ضروری و خرید وسایل مورد نیاز و متناسب با فضا، انسجام را بین آن‌ها بهتر ایجاد می‌کند.

مدل پرده مناسب با هال کوچک

مدل‌های بسیار زیادی برای پرده وجود دارند.

پرده پانچ مخمل و حریر

پرده زبرا

مدل پرده زبرا از دو لایه پارچه ضخیم و تور تشکیل می‌شود.این پرده به وسیله یک بند جمع و باز می‌شود. پرده زبرا مانع ورود نور طبیعی نمی‌شود؛ زیرا افراد می‌توانند در صورت نیاز لایه‌های پرده را به گونه‌ای تنظیم کنند که نور به محیط هال بتابد. این مدل پرده حریم خصوصی خانه را حفظ می‌کند و آرامش خاطر را به خانه می‌آورد.

پرده پانچ برای هال کوچک

پرده پانچ یکی از مدل‌های محبوب در دکوراسیون است. امکان خرید پرده پانچ برای هال کوچک با هر طرح و رنگی وجود دارد. بهتر است برای این پرده از رنگ‌های روشن استفاده شود. خاصیت رنگ‌های روشن در دکوراسیون داخلی این‌گونه است که محیط را بزرگتر از آن‌چه هست، نشان می‌دهند. بهتر است طرح پرده ساده باشد و جزئیات شلوغ در آن نباشد. پارچه‌های متنوعی برای دوخت پرده پانچ برای هال کوچک وجود دارد. پارچه حریر، پارچه کتان و پارچه مخمل نمونه‌هایی از آن هستند. مخمل و کتان پارچه‌های ضخیمی هستند که حریم خصوصی را حفظ می‌کنند اما در عین حال از ورود نور طبیعی به محیط مورد نظر جلوگیری می‌کنند. پرده حریر مدل پانچ، مانع از ورود نور نمی‌شود؛ اما به دلیل بافت نازک پارچه، نیاز به زیر پرده‌ای وجود دارد که حریم شخصی اعضای خانواده حفظ شود.

نمونه پرده پانچ برای هال کوچک

فروشگاه برای خرید پرده برای هال کوچک

در صورتی که افراد با پرده‌فروشی معتبری آشنا باشند، خریدی مطمئن خواهند داشت. پرده ادریس سابقه طولانی و درخشانی در زمینه دوخت، تولید و فروش انواع پرده دارد. این فروشگاه در عبدل آباد واقع شده و دسترسی به آن از طریق وسایل نقلیه عمومی مانند مترو بسیار آسان است. پرده ادریس امکانات ویژه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

مزیت خرید از پرده ادریس

  • ارائه خدمات نصب و اندازه‌گیری
  • ارائه مشاوره خرید
  • ارائه خدمات پس از فروش مانند یک‌بار شستشوی رایگان پرده
  • حمل و انتقال رایگان پرده برای خرید بالای 5 میلیون تومان
  • امکان خرید حضوری و غیر حضوری
در صورت تمایل به خرید نمونه پرده‌ها یا سفارش محصول جدید برای هال کوچک، با شماره‌های 09123035178 یا 02155867998 تماس حاصل نمایید.

همچنین ببینید

پرده هایی که همیشه مد هستند

پرده هایی که همیشه مد هستند

پرده‌ها یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی هستند که می‌توانند تاثیر زیادی بر زیبایی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *