contact
خانه / دکوراسیون / پرده هایی که همیشه مد هستند
خرید پرده

پرده هایی که همیشه مد هستند

پرده‌ها یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی هستند که می‌توانند تاثیر زیادی بر زیبایی و جلوه فضا داشته باشند. پرده‌هایی که همیشه مد هستند، پرده‌هایی هستند که با گذشت زمان جذابیت خود را در دنیای مد از دست نمی‌دهند و می‌توانند به زیبایی و جلوه هر فضایی کمک کنند. این مدل پرده‌ها به افراد امکان می‌دهند که نیاز به تعویض دکوراسیون خود در فواصل زمانی مشخص نداشته باشند.

پرده‌ها در انواع مختلفی از جمله پرده‌های ساده، طرح‌دار، ضخیم، نازک، کلاسیک و مدرن وجود دارند. انتخاب پرده همیشه مد به عوامل مختلفی مانند سبک دکوراسیون، اندازه و نورگیر بودن فضا و سلیقه شخصی بستگی دارد.

پرده هایی که همیشه مد هستند

8 مدل پرده مد

پرده پانچ خاکستری

پرده اتاق نشیمن مدل پانچ (1)

 

پرده حریر پانچ

نمونه پرده اتاق خواب (2)

 

پرده اتاق خواب طوسی

دکوراسیون شیک با پرده طوسی (3)

 

پرده مینیمال

پرده مینیمال سفید (4)

 

پرده پانچ با پارچه حریر

مدل پرده همیشه مد (5)

 

پرده رومن ساده و شیک

پرده شیک و ساده مدل رومن (6)

 

پرده اتاق خواب مدل رومن

مدل پرده رومن متناسب با انواع دکوراسیون (7)

 

پرده رومن ساده

پرده مد برای خانه (8)

بیشتر بخوانید: ده مدل از جدیدترین پرده های والان

پرده‌های همیشه مد

آشنایی با این پرده‌ها به افراد امکان می‌دهد که خرید به صرفه‌تری داشته باشند. به علاوه هزینه‌های ناشی از خرید پرده در طی سالیان بعد را پس‌انداز کنند.

پرده پانچ

مدل پرده پانچ نوعی از پرده مدرن است که به واسطه حلقه های پلاستیکی یا فلزی که بر لبه بالایی آن‌ها نصب گردیده و یا اصطلاحا پانچ شده و از چوب‌پرده فلزی یا چوبی آویزان می گردد.

پرده پانچ در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در بازار موجود است و می‌توان آن را با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ کرد. این پرده به دلیل بافت پارچه‌ای خود، ضد چروک است و نیازی به اتوکشی ندارد. می‌توان مدل پرده پانچ را در هر فضایی از منزل مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه استفاده کرد. این پرده‌ها به دلیل تنوع طرح و رنگ خود، می‌توانند به زیبایی هر فضایی بیفزایند.

پرده پانچ تک‌رنگ یک مدل همیشه مد است و مخاطبان بسیاری دارد. این طراحی هرساله متقاضیان زیادی دارد و افراد فراوانی آن را برای منازل خود سفارش می‌دهند.

پرده‌های بدون والان

پرده‌هایی هستند که بدون استفاده از والان، به صورت تک لایه بر روی پنجره نصب می‌شوند. این پرده‌ها معمولا از پارچه‌های ساده و شیک ساخته یا دوخته می‌شوند و دارای طرح‌ها و رنگ‌های خنثی هستند.

پرده پلیسه و پرده رومن نمونه‌هایی از پرده‌های بدون والان هستند. این مدل‌ها قابلیت تولید با انواع رنگ و طرح‌ها را دارند؛ اما برای داشتن پرده بدون والان همیشه مد، باید نمونه ساده و تک‌رنگ آن را انتخاب کرد.

پرده مینیمال

مدل پرده مینیمال یک سبک و طراحی جدید در دنیای پرده است و به نوعی یک تحول نیز محسوب می‌شود. این پرده دارای چین‌های منظمی است که با جمع و بازکردن پرده به هم نمی‌خورند.

پرده مینیمال جزو سبک‌های همیشه مد باقی خواهد ماند؛ زیرا برای انواع فضاها در داخل خانه مناسب است و به راحتی با انواع دکوراسیون و سلیقه هماهنگ می‌شود.

خرید پرده

پرده ادریس 15 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و دوخت پرده‌های مد دارد. این فروشگاه در عبد‌آباد قرار دارد و دسترسی به آن با وسایل نقلیه عمومی بسیار آسان است. مزایای خرید از پرده ادریس شامل دریافت مشاوره رایگان، خدمات اندازه‌‌گیری و نصب در محل، ارسال رایگان محصولات بیش از 5 میلیون تومان، تضمین کیفیت و قیمت می‌باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر امکان مراجعه یا تماس با شماره‌های 02155867998 یا 09123035178 وجود دارد.

همچنین ببینید

8 مدل پرده ساده سفید رنگ

8 مدل پرده ساده سفید رنگ

رنگ سفید، نمایانگر پاکی، سادگی و آرامش است. پرده ساده سفید جایگاه ویژه‌ای در منازل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *