تهران عبدل آباد بازار بزرگ پارچه احسانی

پرده کرکره ای

پرده کرکره ای

پرده کرکره ای یکی دیگر از محصولات دکوراسیون پنجره است. جنس کرکره ها می‌تواند فلزی یا پارچه ای باشد.  این پرده توسط طناب یا زنجیر بالا و پایین می‌رود. پرده کرکره ای در آشپزخانه، اتاق پذیرایی و اتاق خواب کاربرد دارد. کار با  آن‌ها ساده و راحت است و ظاهری زیبا و مختصر دارند که باعث می‌شود قاب پنجره تمیز و مرتب به نظر برسد و نمای اتاق را بزرگ و ساده نشان می‌دهند.

پرده کرکره چوبی افقی

پرده کرکره ای چوبی

 

پرده کرکره چوبی 50 میل

پرده کرکره چوبی 50 میل

این مدل پرده ها عمدتا شامل کرکره برقی و دستی هستند و از مزایای بسیاری مانند ظاهری زیبا و ساده، ساختاری محکم و بادوام و … برخوردارند. از این مدل به عنوان پرده اداری مناسب برای هتل ها، رستوران ها، ادارات و حتی در منازل برای پرده آشپزخانه و اتاق استفاده می‌کنند.

پرده کرکره ای چیست؟

به تمامی پرده هایی که مکانیزم حرکتی آن ها به صورت افقی است و در بالای پنچره جمع شوند کرکره ای می‌‎گویند. ولی در ایران معمولا به پرده ای که در ساخت آن از متریال فلزی مانند آلومینیوم یا چوبی استفاده شده و توسط نخ به یکدیگر متصل هستند گفته می‌شود.

پرده کرکره ای شامل ورق‌های افقی است که به طور عمودی بالا و پایین می‌رود. این ورق‌ها می‌توانند به صورت متغیر باز و بسته شوند تا نوری که وارد اتاق می‌شود را کنترل کنند. این نوع پرده به دلیل کارایی، استحکام و مقاومت در برابر شرایط محیطی، انعطاف‌پذیری در کنترل نور و حرارت و سادگی در استفاده، به عنوان یک گزینه محبوب در اکثر مکان‌ها و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

پرده کرکره ای

نمونه ای از پرده آلومینومی

 

پرده کرکره ای

نمونه ای از پرده چوبی

پرده کرکره ای آلومینیومی (فلزی)

پرده های آلومینومی می‌توانند بسیار با دوام باشند، به خصوص اگر پرده هایی با کیفیت بالا خریداری کنید. همچنین در برابر رطوبت نیز مقاوم هستند و برای فضاهایی مانند آشپزخانه و حمام گزینه خوبی محسوب می‌شوند. برخی تولید کنندگان، نوار های فلزی آلومنیومی را از 95 درصد فلز بازیافتی می‌سازند که استفاده بسیار خوبی از منابع است.

پرده کرکره ای

مدل پرده کرکره ای فلزی

 

پرده کرکره ای فلزی

نمونه پرده پشت دری 

پرده کرکره ای چوبی

پرده های چوبی دارای تعدادی نوار افقی هستند که توسط یک سیستم قرقره بند به هم متصل شده اند. این طرح به ونیزی نیز معروف است. هنگامی که به طور کامل جمع می‌شوند نوار های افقی در بالای پنجره قرار می‌گیرند و نمای بیرون کاملا دیده می‌شود. چوب یک عایق طبیعی است و محافظت خوبی در برابر اشعه خورشید و اشعه ماوراء بنفش ارائه می‌دهد. همچنین در زمستان به حفظ گرمای داخل محیط کمک می‌کند.

پرده کرکره ای

در آخر بهتر است جهت خرید پرده‌های کرکره ای اداری به خصوص این مدل پرده‌ها، به فروشگاه‌هایی که نمایندگی انحصاری واردات این محصول را دارند مراجعه کنید تا محصولی با کیفیت و با قیمت منصفانه تهیه نمایید.

ویژگی‌های پرده کرکره ای

1- پرده‌های کرکره ای با یک سیستم کنترل، به کاربر اجازه می‌دهند به راحتی پرده را باز و بسته و نور را تنظیم کند.

2- این نوع پرده حریم خصوصی را حفظ می‌کند.

3- پرده‌های کرکره ای برای ابعاد و ارتفاع پنجره‌های مختلف قابل سفارش‌ هستند.

4- از مواد مقاومی مانند آلومینیوم یا پلاستیک با کیفیت بالا برای تولید کرکره‌ها استفاده می‌شود.

نحوه خرید پرده کرکره ای

پرده ادریس با نزدیک به 20 سال سابقه و همچنین ارائه ضمانت، محصولی با کیفیت و با ماندگاری بالا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه با انجام پروژه‌های بیمارستانی و دانشگاهی و با داشتن نمایندگی پرده های اداری این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا خریدی مطمئن داشته باشید.

خرید حضوری و غیر حضوری از پرده ادریس

شما می‌توانید جهت خرید یا مشاهده نمونه کارها در محیط خود یا در فروشگاه با شماره 09123035178 تماس حاصل نمایید. از این طریق مشاوران این فروشگاه، نمونه پارچه‌ها را نزد مشتری می‌برند. لازم به ذکر است که مشاهده نمونه در محیط شما به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه ای بابت ایاب ذهاب و یا طراحی دریافت نمی‌شود.

برای خرید حضوری نیز به آدرس حضوری این فروشگاه مراجعه کنید. توجه داشته باشید که برای اطلاع از ساعات فعالیت فروشگاه با شماره 02155882770 تماس بگیرید. با خرید حضوری نیز می‌توانید از خدمات پس از فروش پرده بهره‌مند شوید.

3 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.