contact
خانه / پارچه / فروش پارچه ترک مناسب برای دوخت پرده
خرید پرده

فروش پارچه ترک مناسب برای دوخت پرده

پارچه ترک یکی از پارچه های محبوب برای دوخت پرده است که در برخی از مغازه های پارچه فروشی در دسترس است. این پارچه از جنس پنبه بافته‌شده است و به دلیل وزن خود، یک پارچه سنگین و دوام‌دار محسوب می‌شود. پارچه ترک ظاهری زیبا و جذاب دارد که در تزئین اتاق‌ها و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، پارچه ترک دارای مقاومت بالا در برابر نور خورشید و قابلیت نفوذ هوا است که در تهویه بهتر اتاق‌ها موثر واقع می‌شود. به طور کلی، پارچه ترک برای دوخت پرده در انواع محیط‌ها، از جمله اتاق خواب، نشیمن و سالن مناسب است. در انتخاب پارچه ترک برای دوخت پرده، بهتر است از مغازه‌های معتبر و با سابقه خرید کنید تا از کیفیت بالای پارچه مطمئن باشید.

پرده ادریس ارائه‌دهنده انواع پارچه‌ها برای دوخت پرده از جمله پارچه ترک است. قبل از خرید این مدل پارچه بهتر است با ویژگی‌های آن آشنایی پیدا کنید. تا ادامه مقاله همراه ما باشید.

پارچه ترک

معرفی پارچه ترک

پارچه ترک از مناطق مختلف جهان، به خصوص ترکیه و اروپای شرقی وارد بازار شده است. در این مناطق پارچه ترک از قدیم به عنوان یکی از پارچه‌های محبوب در دوخت پرده و پوشش دیگر استفاده شده است. در حال حاضر، پارچه ترک در بازارهای جهانی در دسترس است. این پارچه به دلیل ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد، جایگاه خود را در صنعت دکوراسیون داخلی به‌صورت گسترده‌ای پیدا کرده است.

ویژگی‌های پارچه ترک

یکی از ویژگی‌های برجسته پارچه ترک، مقاومت بالا در برابر نور خورشید است. به عنوان یک پارچه با کیفیت، پارچه ترک دارای قابلیت نفوذ هوا و سازگاری با محیط است و به‌راحتی از طریق نور خورشید رنگ آن تغییر نمی‌کند. پارچه ترک به‌عنوان یک پارچه پرطرفدار برای دوخت پرده در مناطقی با بادهای قوی و سرد مانند اروپای شمالی و کانادا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به دلیل جنس پنبه بافته شده‌ای که دارد، پارچه ترک دارای مقاومت بالا در برابر چروک است. این ویژگی باعث می‌شود که پرده‌هایی که از این پارچه دوخته می‌شوند، تا حدی کمتر به چروک خوردگی دچار می‌شوند و دوام بیشتری دارند.
پارچه ترک دارای ظاهری زیبا و جذاب است که در تزئین اتاق‌ها و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه در رنگ‌های متعددی در دسترس است و می‌تواند به راحتی با دیگر ملزومات دکوراسیون داخلی ترکیب شود.
با توجه به ویژگی‌های برجسته‌ای که پارچه ترک دارد، از آن به‌عنوان یکی از پارچه‌های محبوب در صنعت دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. این پارچه برای دوخت پرده‌هایی مانند پرده اتاق‌ خواب و پرده پذیرایی مناسب است. همچنین، در دوخت رومیزی و پوشش صندلی‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه ترک

انواع پارچه ترک برای دوخت پرده

پارچه ترک برای پرده‌های پذیرایی

پارچه ترکیبی پنبه‌ای: این پارچه ترکیبی از پنبه و پلی استر است که باعث دوام و نرمی آن می شود. بافت صافی دارد و در رنگ ها و طرح‌های مختلف موجود است.

پارچه کتان: یک پارچه طبیعی است و به دلیل بافت تنفس‌پذیری که دارد، آن را برای مناطق پذیرایی که نیاز به گردش هوای مناسب دارند ایده آل می‌کند. بافتی روستیک دارد و در طیف رنگ های خنثی موجود است.

پارچه مخملی: مخمل پارچه‌ای مجلل است که عنصری از پیچیدگی را به هر فضایی اضافه می‌کند. مدل پارچه مخمل بافت نرمی دارد و در طیف وسیعی از رنگ‌های غنی موجود است.

پارچه ابریشم: پارچه ظریفی که به هر فضایی ظرافت و زرق و برق می‌بخشد، پارچه ابریشم است. بافت صافی دارد و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود می‌باشد. این پارچه برای دوخت پرده‌ لاکچری بسیار مناسب است.

پارچه ژاکارد: نوعی پارچه است که با نقش‌ها و طرح‌های پیچیده بافته می‌شود. سطحی بافت‌مانند دارد و طرح و رنگ‌های بسیار متنوعی دارد.

هنگام انتخاب پارچه ترکی برای پرده پذیرایی، سبک کلی دکور فضا و همچنین میزان نور طبیعی وارد شده به اتاق را در نظر بگیرید. شما باید اندازه و شکل پنجره‌ها و فضا و همچنین سایر عناصر دکوری را که می‌خواهید پرده‌ها تکمیل کنند، در نظر بگیرید. با تعداد زیادی پارچه ترکی برای انتخاب، مطمئناً پارچه مناسبی را برای ایجاد یک فضای پذیرایی خیره‌کننده و کاربردی پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت برای خرید پارچه پرده ای

نتیجه‌گیری

استفاده از پارچه ترک برای دوخت پرده، یکی از انتخاب‌های محبوب در دکوراسیون داخلی منازل است. این نوع پارچه دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر چروک، طرح‌های متنوع و جذاب، دوام بالا و مقاومت در برابر پوسیدگی است. همچنین، پارچه ترک به دلیل قابلیت شفافیت و یا کرکی بودن، برای تنظیم نور و دمای اتاق نیز مناسب است.
با انتخاب پارچه مناسب، می‌توان به راحتی دکوراسیون داخلی اتاق را تغییر داد. پارچه ترک به دلیل طرح‌های متنوع و جذاب، ابزاری مناسب برای ایجاد تنوع در دکوراسیون داخلی منزل است. وجود پارچه‌های شفاف و کرکی به دلیل قابلیت تنظیم نور و دما، به محیط اتاق آرامش و راحتی بیشتری می‌بخشند.
برای دوخت پرده با پارچه ترک، باید به مواردی مانند سلیقه شخصی، نیازهای دکوراسیونی اتاق، محیط کلی منطقه زندگی و اندازه پنجره توجه شود. پارچه ترک به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، یکی از پارچه‌های پرطرفدار برای دوخت پرده محسوب می‌شود. با انتخاب پارچه مناسب، می‌توان به راحتی دکوراسیون داخلی اتاق را تغییر داد و به محیط آرامش و راحتی بیشتری دست یافت.

برای خرید پارچه ترک از پرده ادریس با شماره‌های ۳۰۳۵۱۷۸-۰۹۱۲ یا ۵۵۸۶۷۹۹۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجموعه اطلاعات لازم را به شما ارائه می‌دهند.

همچنین ببینید

معرفی پارچه چرم و مختصر در مورد آن

معرفی پارچه چرم و مختصر در مورد آن

پارچه چرم، پارچه‌ای پرکاربرد است که از پوست دباغی شده حیوانات تولید می‌شود. این پارچه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *