contact
خانه / دکوراسیون / راهنمای خرید روفرشی + مدل ها
خرید پرده

راهنمای خرید روفرشی + مدل ها

راهنمای خرید روفرشی در پرده ادریس، امر انتخاب برای شما آسان خواهد شد.

روفرشی چیست؟

روفرشی یک پارچه با طرح فرش است که بر روی فرش اصلی کشیده می‌شود. این وسیله از پوسیدگی یا ایجاد آلودگی روی فرش، جلوگیری می‌کند.

نمونه روفرشی

دکوراسیون منزل با روفرشی

مدل 1

روفرشی طوسی

مدل 2

روفرشی مدرن

نمونه 3

روفرشی کشدار شانل

مدل 4

روفرشی کشدار شانل

مدل 5

ویژگی‌های استفاده از روفرشی

هر روفرشی ویژگی و مزیت‌هایی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

ساختار مقاوم

روفرشی‌ها از مواد باکیفیت و مقاوم ساخته می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شوند آن‌ها کارکرد طولانی مدتی داشته باشند. رو فرشی مخمل و روفرشی شانل نمونه‌هایی از این محصولات با کیفیت بالا محسوب می‌شوند.

حفاظت از فرش

روفرشی‌ها به عنوان یک لایه محافظ بر روی فرش قرار می‌گیرند. آن‌ها از آلودگی، لکه‌ها و خطرات دیگر مانند ساییدگی و سوختگی بر روی فرش جلوگیری می‌کنند. این موارد باعث افزایش عمر مفید فرش و حفظ زیبایی آن می‌شوند.

قابلیت استفاده آسان

روفرشی ساختار پیچیده‌ای برای استفاده ندارد. آن‌ها از کشسانی خوبی برخوردارند و به راحتی روی پرده قرار می‌گیرند. اکثر روفرشی‌ها به سادگی بر روی فرش قرار می‌گیرند و نیاز به تثبیت پیچ یا ابزار خاصی ندارند. همچنین، جمع‌آوری و برداشتن آن‌ها نیز بسیار سریع و آسان است.

طراحی جذاب

روفرشی‌‎‎ها، از طراحی جذابی برخوردارند. طرح‌های متنوع و جذاب روی روفرشی‌ها، فضا را زینت بخشیده و از نظر ظاهری، جذابیت ایجاد می‌کنند. با استفاده از روفرشی، ظاهر فضا تغییر کرده و به راحتی با دیگر عناصر دکوری مطابقت پیدا می‌کند.

تسهیل در نظافت

روفرشی‌ها به کاهش نیاز به نظافت فرش‌ها کمک می‌کنند. با استفاده از این پوشش‌ها، آلودگی‌ها و ذرات معلق که در محیط وجود دارند، به بافت فرش نفوذ نمی‌کنند و نیاز به شستشوی مکرر فرش، کاهش می‌یابد.

قابلیت حمل و نقل آسان

روفرشی‌ها اغلب سبک و قابل حمل هستند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا آن‌‌ها را به راحتی برای محیط‌های مختلف جابه‌جا کنید.

تمیزکاری ساده

روفرشی‌ها به دلیل جنس خود، تمیزکاری آسانی دارند. می‌توانید آن‌‌ها را به راحتی در منزل خود بشویید و نیاز به سپردن روفرشی به قالیشویی نیست.

آشنایی با انواع روفرشی

روفرشی از زمان‌های قدیم در خانه‌ها رواج داشته است.

روفرشی‌ کلاسیک

روفرشی‌های کلاسیک با مدل امروزی بسیار متفاوت هستند. آن‌ها جنس زبر و بافت‌دار دارند. این مدل روفرشی‌ها، بر روی فرش پهن می‌شوند و معمولا با طرح و رنگ فرش هماهنگ نیستند. رنگ‌های استفاده‌شده در این مدل شاد و روشن هستند.

روفرشی کلاسیک برای استفاده کوتاه مدت و زمانی که مهمانی در خانه نیست، مناسب می‌باشد.

روفرشی مدرن

این روفرشی با طرح واقعی فرش تولید می‌شود. می‌توانید از آن به صورت دائمی استفاده کنید؛ زیرا روفرشی مدرن به‌گونه‌ای است که قابلیت تشخیص ندارد. این بدان معناست که مهمانان شما متوجه وجود روفرشی بر روی فرش نخواهند شد. تنوع این محصولات بسیار بالاست و با انواع دکوراسیون هماهنگ می‌شوند.

سایز و اندازه آن‌ها متفاوت است. برای هر فرشی، روفرشی خاصی تولید شده است.

چه محیط‌هایی به روفرشی نیاز دارند؟

معمولا از انواع روفرشی برای اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن استفاده می‌کنند. برای هر خانه‌ای که پاکیزگی و شیک بودن در آن مهم است، استفاده از روفرشی پیشنهاد می‌شود.

در خانه‌هایی که فرزند کوچک دارند، خرید روفرشی یک انتخاب ضروری محسوب می‌شود. در این صورت، پس از کثیفی نیاز به شستن فرش اصلی نیست؛ بلکه می‌توانید روفرشی را با ماشین لباسشویی یا به صورت دستی بشویید.

راهنمای خرید روفرشی مدرن

راهنمای خرید روفرشی به شما کمک می‌کند تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

تطابق طرح و رنگ با دیگر دکوراسیون فضا: مطمئن شوید روفرشی‌ای که انتخاب می‌کنید، با رنگ و طرح دیگر عناصر دکوراتیو و مبلمان فضا هماهنگی دارد. این انطباق به زیبایی کلی محیط کمک می‌کند.

متناسب با اندازه فرش و محیط: قبل از خرید، از ابعاد فرش خود اطلاعات دقیقی داشته باشید. اگر اتاق کوچک است، روفرشی و پرده با رنگ‌های روشن‌تر را انتخاب کنید تا اتاق، بزرگ‌تر به نظر برسد.

خرید روفرشی

برای خرید روفرشی می‌توانید نمونه‌های تهیه‌شده در پرده ادریس را مشاهده نمایید. این فروشگاه انواع پرده و روفرشی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت، ارائه می‌کند. برای ثبت سفارش به صفحه خرید روفرشی مراجعه کنید.

با خرید از پرده ادریس، می‌توانید از مزیت‌های این فروشگاه بهره‌مند شوید.

مشاوران مجموعه در تمامی مراحل خرید همراه شما خواهند بود. روفرشی‌های موجود در پرده ادریس با انواع سلیقه و دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر برای خرید غیر حضوری به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.pardehedris.com/product-category/carpet/

همچنین ببینید

معرفی پرده های ضد نور

معرفی پرده های ضد نور + راهنمای خرید

در دنیای امروز، با افزایش نیاز به حفظ حریم خصوصی و کنترل نور محیط، پرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *