contact
خانه / دکوراسیون / معرفی پرده فروشی در جنوب تهران
خرید پرده

معرفی پرده فروشی در جنوب تهران

جنوب تهران به عنوان یکی از مراکز مهم برای فروش پرده به شمار می‌رود. این مرکز، پرده فروشی‌های بسیاری دارد. منطقه عبدل آباد از محله‌های قدیمی در تهران محسوب می‌شود که افراد بسیاری با آن آشنایی دارند. این منطقه به عنوان یکی از مراکز مهم فروش پرده، بازاری رقابتی و پویا برای فروشندگان فراهم کرده است. مشتریان به دنبال فروشگاهی هستند که علاوه بر ارائه انواع پرده و پارچه‌های متنوع، قادر به ارائه خدمات مشاوره‌ای و طراحی نیز باشد. این امکان به آن‌ها کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری انتخاب خود را انجام دهند و پرده دلخواه‌شان را به دست دوخت بسپارند.

معرفی پرده فروشی در جنوب تهران

بهترین پرده فروشی در جنوب تهران

برای داشتن بهترین خرید بی‌واسطه انواع پرده در عبدل آباد، اولین گزینه پرده ادریس است. این فروشگاه پرده فعالیت خود را از 15 سال قبل در جنوب تهران آغاز کرده و محصولات با کیفیت و خدمات متمایزی را به مشتریان ارائه می‌دهد. پرده ادریس یکی از مقاصد برتر خرید پرده در این منطقه محسوب می‌شود. تیم متخصص و با تجربه این پرده فروشی آماده است تا مشتریان را در انتخاب بهترین پرده برای فضای خود راهنمایی نماید و اطمینان حاصل می‌کند که خرید آن‌ها باعث رضایت و خرسندی کامل خواهد شد.

آشنایی با پرده ادریس

پرده ادریس یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های پرده در جنوب تهران است. این فروشگاه با سابقه‌ای موفق در زمینه فروش انواع پرده‌های مدرن و کلاسیک، به همراه متریال‌های باکیفیت و طرح‌های متنوع، محلی مناسب برای انتخاب و خرید پرده‌های باکیفیت و استایل متنوع می‌باشد.

پرده ادریس مکانی برای یک خرید بی‌واسطه محسوب می‌شود. این فروشگاه کارگاه دوخت دارد و از صفر تا صد دوخت پرده را مجموعه انجام می‌دهد. علاوه بر این، مزایای دیگری نیز دارد. خرید حضوری و غیر حضوری از پرده ادریس امکان‌پذیر است. برای خرید غیر حضوری از پرده ادریس، امکاناتی را در نظر گرفته‌اند و این کار مراحلی دارد.

1- در مرحله اول باید با مشاوران مجموعه تماس گرفته شود. شماره‌های تماس شامل 02155867998 و 09123035178 می‌باشد. در این مرحله افراد با متخصصین ارتباط برقرار می‌کنند و همچنین درخواست و انتظارات خود را برای داشتن پرده مورد نظر، بیان می‌کنند.

2- در مرحله دوم اطلاعاتی در رابطه با محیط و مدل پرده مورد نظر از مشتری گرفته می‌شود. اطلاعات در رابطه با محیطی که پرده نصب می‌شود، هستند؛ مانند آشپزخانه، اتاق پذیرایی و اتاق خواب. مدل‌های پرده تنوع بسیاری دارند و انتخاب آن با کمک یک راهنما، به راحتی صورت می‌گیرد.

3- مشاوران مجموعه پس از تماس تلفنی، یک روز را تعیین می‌کنند تا مدل‌های پارچه را به صورت حضوری در محل مورد نظر مشتری به او نشان دهند. با این شرایط نیاز به حضور یافتن مشتری به پرده فروشی نیست. در این مرحله رنگ، جنس و مدل پارچه از سمت مشتری انتخاب می‌شوند.

4- اندازه‌گیری، آماده‌سازی سفارش و دوخت، مرحله چهارم خرید غیرحضوری هستند.

5- پس از آماده‌سازی سفارشات، حمل و نصب پرده صورت خواهد گرفت. سفارشات بیش از 5 میلیون تومان به صورت رایگان ارسال خواهند شد. نصب پرده برای همه مشتریان به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.

بهترین پرده فروشی در جنوب تهران

آدرس پرده ادریس

تهران، محله عبدل آباد (شکوفه شمالی)، شکوفه، خیابان احسانی کوچه 32 پلاک 11

شماره‌های تماس

۰۹۱۲۳۰۳۵۱۷۸

۰۹۱۲۰۳۵۵۷۵۳

۰۲۱۵۵۸۸۲۷۷۰

۰۲۱۵۵۸۶۷۹۹۸

همچنین ببینید

دکوراسیون اتاق نوجوان با رنگ زرد

دکور شاد و زیبا برای فضای اتاق خواب با رنگ زرد

در زمان‌های اخیر، استفاده از رنگ‌های شاد در دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار گرفته است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *