contact
خانه / دکوراسیون / ترکیبی زیبا با دکوراسیون بنفش و سفید
خرید پرده

ترکیبی زیبا با دکوراسیون بنفش و سفید

ایجاد دکوراسیونی جذاب و منحصر به فرد در خانه، جزو دغدغه‌های برخی از افراد محسوب می‌شود. هر انسانی سلیقه‌ای متفاوت دارد؛ اما به طور کلی می‌توان سلایق را به چند دسته تقسیم کرد. استفاده از دکوراسیون بنفش و سفید در خانه، برای افرادی که به دنبال آرامش هستند، مناسب است. برای به کاربردن این رنگ‌ها در فضاهای داخلی باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید.

ترکیبی زیبا با دکوراسیون بنفش و سفید

10 مدل چیدمان سفید و بنفش

انتخاب رنگ بنفش و سفید برای اتاق انتظار

انتخاب رنگ بنفش و سفید برای اتاق انتظار (1)

اتاق خواب بنفش

اتاق خواب بنفش (2)

دکوراسیون اتاق با رنگ‌های ملایم

دکوراسیون اتاق با رنگ‌های ملایم (3)

تم بنفش و سفید در اتاق خواب

بنفش در روانشناسی به عنوان رنگ آرامش‌بخش شناخته می‌شود. سفید نیز یک رنگ خنثی است. ترکیب این دو رنگ جلوه زیبایی در اتاق خواب به وجود می‌آورد.

روش‌ها مختلفی برای استفاده از رنگ بنفش و سفید وجود دارد.

برای ایجاد جلوه‌ای زیبا، بهتر است برای زمینه از رنگ خنثی یعنی سفید استفاده کنید. در این صورت می‌توانید جزئیاتی با طیف بنفش را در نظر بگیرید.

برای دیوارها رنگ یا کاغذدیواری سفید را انتخاب کنید. اگر قصد کاغذدیواری کردن را دارید، می‌توانید زمینه سفید با جزئیات بنفش را به کار ببرید. پرده اتاق خواب می‌تواند بنفش باشد. برای انتخاب پرده گزینه‌های بسیاری دارید. مدل پرده رومن، پرده شید رول، شید پلیسه، پرده زبرا و پرده پانچ با پارچه مخمل، حریر یا کتان، نمونه‌هایی از پرده‌های مناسب برای اتاق خواب هستند.

برای تخت و روتختی از ترکیب هر دو رنگ استفاده کنید. تخت سفید با روکش بنفش می‌تواند ظاهر اتاق را بسیار دلنشین کند. توجه داشته باشید که برای جذابیت بیشتر از به کارگیری نور کافی و آینه در اتاق دریغ نکنید.

می‌توانید چراغ خواب بنفش تهیه کنید. تزئیات دیواری مانند تابلو یا مجسمه‌ها را فراموش نکنید زیرا جلوه ویژه‌ای به اتاق می‌بخشند. هر چقدر رنگ سفید بیشتری در محیط اتاق خواب وجود داشته باشد، فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. بنابراین می‌توانید پایه رنگ را سفید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: مدل دکوراسیون اتاق خواب با رنگ یاسی و سفید

دکوراسیون سفید و بنفش در اتاق پذیرایی

چیدمان اتاق پذیرایی باید زیا و دلنشین باشد؛ زیرا محیط تاثیر زیادی بر روحیه افراد می‌گذارد. از آن جایی که اتاق پذیرایی برای مهمانان در نظر گرفته می‌شود، بهتر است سبکی مناسب داشته باشد.

نباید در استفاده از رنگ بنفش برای دکوراسیون اتاق پذیرایی زیاده‌روی کنید. این کار موجب عدم جذابیت فضا می‌شود. رنگ بنفش را به عنوان مکمل در نظر داشته باشید. می‌توانید چند دیوار را سفید و یک یا دو دیوار را بنفش کنید. بهتر است پرده پذیرایی سفید باشد؛ زیرا رنگ‌های روشن نور را منعکس می‌کنند. اگر می‌خواهید پرده را از سادگی خارج کنید، والان پرده با رنگ بنفش به آن بیفزایید.

برای مبلمان می‌توانید مبل‌هایی با رنگ سفید و جزئیات بنفش را انتخاب کنید یا بالعکس. فرش‌‎‌هایی که دارای رنگ‌های ترکیبی هستند برای دکوراسیون بنفش و سفید اتاق پذیرایی مناسب‌اند.

همچنین ببینید

دکوراسیون اتاق نوجوان با رنگ زرد

دکور شاد و زیبا برای فضای اتاق خواب با رنگ زرد

در زمان‌های اخیر، استفاده از رنگ‌های شاد در دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار گرفته است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *