تهران عبدل آباد بازار بزرگ پارچه احسانی

بازار بوتیک بدر ( عبدل آباد)

بازار بوتیک بدر ( عبدل آباد)

یکی از خیابان هایی که به بازار بوتیک تهران معروف می باشد در محله عبدل آباد منطقه 19 واقع شده است که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن به شما ارائه میشود.

بازار بوتیک بدر (عبدل آباد)

این خیابان در بازار بزرگ عبدل آباد و کنار بازار احسانی قرار دارد که از جنوب به بلوار شکوفه و از شمال به خیابان انقلاب منتهی می شود . این خیابان به صورت دو طرفه ماشین رو بوده که فاقد هرگونه محدودیت های طرح ترافیکی می باشد.

وقتی از قسمت جنوبی خیابان بلوار شکوفه وارد این خیابان می شوید با تعداد زیادی فروشگاه طلافروشی مواجه می شوید که در ابتدا اینگونه به نظر میرسد که اکثر این خیابان مشغول شغل طلافروشی می باشند. ولی بعد از گذر از چند کوچه با بوتیک ها و کتانی فروش ها مواجه خواهید شد که شغل اکثریت مغازه داران این خیابان است.

در کنار این بوتیک ها و کتانی فروش ها که شغل اکثر مردم این خیابان است تعدادی فروشگاه عمده فروشی پوشاک به چشم میخورد که اجناس مورد نیاز پاساژ های اصلی تهران را فراهم مینمایند.

شما با مراجعه به این خیابان میتوانید برای هر سلیقه و هر سنی با هر جنسیتی پوشاک مورد علاقه خود را با کیفیت بالا و نازل ترین قیمت تهیه کنید.

نکته حائذ اهمیت برای شما مخاطبان عزیز که با این خیابان آشنایی ندارید این است که این خیابان به دلیل تردد دوطرفه وسایل نقلیه و پارک بی رویه خودرو به صورت دوبله در هر دو طرف دارای ترافیک سنگینی است ولی شما میتوانید برای پارک به پارکینگ های تعبیه شده در خیابان های اطراف مراجعه کنید.

شما از هرکدام از کوچه های شرقی این خیابان گذر کنید وارد بازار احسانی خواهید شد که فروشگاه های متعددی در انواع صنوف مانند پرده فروشی در آن به چشم میخورد.

مجموعه پرده ادریس که یکی از قدیمی ترین کارگاه های تولید پرده و ملزومات پرده می باشد در خیابان احسانی کوچه 32 واقع شده است که خدمات متفاوت تری نسبت به پرده فروش های تهران به مشتریان ارائه میکند. شما میتوانید با از طریق تماس با شماره های 55867998 و 55872770 از خدمات رایگان این مجموعه مطلع شوید.

پرده ادریس

پرده پذیرایی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.