تهران عبدل آباد بازار بزرگ پارچه احسانی

اهمیت رنگ در چیست؟

اهمیت رنگ در چیست؟

اهمیت رنگ به این دلیل است که ، یک زبان جهانی است. احساسات را تحریک میکند ، فرهنگ ها را شکل میدهد و پیش زمینه جهان ما را می سازد. صحبت در مورد رنگ موجب می شود که خصوصیات موسیقی و طبیعت و ویژگی های شخصیتی را به جا می آوریم. رنگ بر خلاف سایر ملزومات دکوراسیون مانند پرده و مبلمان و … ، یک بعد انسانی دارد که نمی توان آنرا نادیده گرفت. در واقع ، رنگ می تواند حالتها را تغییر دهد ، فضای خاصی به وجود آورد و روحیه ی انسان را بهتر کند و در همین حال، جولانگاه خوب و امنی برای خلاقیت انسان است.

اهمیت رنگ در چیست؟

رنگ یکی از ملزومات با شکوه زندگی است . خانه ای که غرق رنگهای مناسب باشد . همیشه آرامش بخش است ، اتاق ها با ترکیب جالب رنگ ها ، بافت و ابعاد ، زنده و زیبا میشوند . اما شما مجبور نیستید که دیوارها را با رنگهای تند و سایه های غلیظ پر کنید .حتی جزئیات کوچک هم ، به خوبی فضاسازی می کنند ، پرده ها ، کوسن ها ، روکش مبل ها و چراغ ها میتوانند به اندازه ی کل رنگ یک دیوار فیروزه ای تیره یا سبز زمردی ، موثر واقع شوند .

اگر به اهمیت رنگ  ها پی ببرید استفاده از رنگ ها در طراحی دکور به تجربه ای ارزنده ای بدل می شود.واکنش ما به رنگ ها میتواند از بعد احساسی یا علمی مورد بررسی قرار گیرد . کشف این که این مساله چگونه بر فضا تاثیر می گذارد کمک میکند تا دریابید چه چیزی حس بهتری در شما ایجاد می کند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.