تهران عبدل آباد بازار بزرگ پارچه احسانی

نحوه محاسبه قیمت پرده

نحوه محاسبه قیمت پرده

نحوه ی محاسبه قیمت پرده :

یکی از مواردی که هنگام خرید پرده همیشه برای خریداران جای سوال دارد، نحوه ی محاسبه قیمت پرده ها می باشد. که به علت تنوع بالای پرده نحوه ی محاسبه ی آن ها با هم متفاوت می باشد. برای رفع این مشکل ما با این مقاله به شما کمک میکنیم تا محاسبه قیمت پرده را به راحتی انجام دهید.

برای این کار ابتدا شما باید پنجره خود را اندازه گیری نمایید تا عرض (پهنا ) و طول ( ارتفاع) پنجره مورد نظر را به صورت صحیح داشته باشید. جهت آموزش اندازه گیری پرده به صفحه مربوطه رجوع کنید.

از آنجا که پرده ها انواع متفاوتی دارند هر کدام را به تفکیک به شما توضیح میدهیم.

پرده های مکانیکی:

این پرده ها شامل ( لووردراپه، شید، شید پلیسه، زبرا، دومکانیزه، کرکرهای و … ) می باشد.

نحوه محاسبه این مدل پرده ها راحت تر از دیگر مدل ها می باشد کافی است شما عرض و ارتفاع پنجره را اندازه بگیرید و در هم ضرب نمایید سپس در قیمت مورد نظر ضرب کنید. یعنی نحوه ی محاسبه قیمت این مدل پرده ها به متر مربع می باشد.

محاسبه قیمت پرده

نکته: در پرده های مدل لووردراپه، شید، زبرا و دومکانیزم اگر مساحت به دست آمده کمتر از یک و نیم مترمربع باشد مبنای محاسبه یک و نیم مترمربع می باشد. در پرده دو مکانیزم پایین حاشیه دار ارتفاع کمتر از دو متر را دو متر در نظر میگیرند. و در مورد کرکره فلزی مبنا یک و نیم متر مربع و در کرکره چوبی مبنا دو متر مربع می باشد.

پرده های پارچه ای :

ابتدا محاسبه زیر پرده یا همان آستری که لایه اول پرده می باشد. جهت محاسبه زیر پرده عرض پنجره به اضافه سی سانت ضربدر قیمت پارچه میکنیم مثال برای عرض پنجره دو متر باید دو متر و سی سانت محاسبه کرد. در صورتی که شما بخواهید لایه ی اصلی پرده را به صورت آسترکشی شده داشته باشید محاسبه آستر آن به اندازه زمینه اصلی آن می باشد.

برای محاسبه قیمت لایه دوم یا زمینه اصلی اگر مدل دوخت ساده دوزی و یا پلیسه باشد متراژ مصرفی به این صورت می باشد، عرض پنجره ضرب در دو و نیم تا سه برابر می شود سپس ضرب در مبلغ پارچه می شود، متراژ این لایه بستگی به تعداد چین آن دارد اگر بخواهید پر چین باشد باید سه برابر عرض پنجره و اگر بخواهید کم چین باشد دو نیم برابر عرض پنجره باید محاسبه شود.

برای پارچه هایی که دوخت فلت  دارند مانند زیر پرده محاسبه می شود .

محاسبه دکور سایه و دکور اصلی به دلیل عرض کم پارچه هایی که به این منظور دوخته می شوند معمولا ارتفاع پارچه محاسبه می شود که معمولا سه ونیم متر پارچه ضرب در قیمت آن می شود .

نمونه پرده پارچه ای

پرده پذیرایی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های 55867998 یا 55882770 تماس حاصل نمایید.

مجموعه پرده ادریس با ارائه خدمات حضوری و رایگان از قبیل اندازه گیری، طراحی و مشاهده نمونه پارچه در منزل به مشتریان در نظر دارد تا در محیطی آرام و به دور از شلوغی و دغدغه خرید پرده را آسان نماید. جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات رایگان با شماره های 09123035178 یا 09120355753 تماس حاصل نمایید.

پرده پذیرایی

پرده ادریس

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.