تهران عبدل آباد بازار بزرگ پارچه احسانی

آموزش اندازه گیری پرده

آموزش اندازه گیری پرده

آموزش اندازه گیری پرده نیاز به مقداری دانش دارد که در ادامه توضیح داده شده است.

آموزش اندازه گیری پرده

اندازه گیری پنجره نیازمند این است که شما دارای متری دقیق باشید تا با کمترین ضریب خطا این کار را انجام دهید. اگر متر فلزی باشد دقیق ترین اندازه را میتوانید بگیرید به این علت که متر های پارچه ای و پلاستیکی با کمی حرارت مقداری جمع و یا باز می شوند که این موجب ایجاد خطا در اندازه گیری شما میشود.

در اندازه گیری پنجره ابتدا باید به این نکته توجه نمایید که میخواهید پرده تمام قد دوخته شود یا به اندازه ی قاب پنجره سپس اقدام به اندازه گیری نمایید در زیر هر دو روش توضیح داده شده است.

روش اول : برای پرده به اندازه ی قاب پنجره ابتدا قاب پنجره را اندازه میگیرید و به طول و عرض قاب از هر طرف ده سانت اضافه میکنند. این روش مناسب برای پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه می باشد.

اما این مدل اندازه گیری فقط برای پوشاندن پنجره ها می باشد و هیچ جلوه ی زیبایی به محیط منزل نمی دهد مانند نمونه زیر

اندازه گیری پنجره

 

روش دوم : برای ارتفاع یا قد کار از سقف تا سه سانتی متر مانده به کف اندازه میگیرند و برای عرض پنجره کل دیواری که پنجره بر روی آن نصب شده است. این روش اندازه گیری مناسب پرده پذیرایی می باشد.

اندازه گیری پنجره

 

همانطور که گفتیم برای بهتر و زیباتر شدن پرده و محیط خود بهتر است که پرده محیط بیشتری از دیوار را پوشش بدهد.

 

برای بزرگ تر و بلند تر دیده شدن فضا  روش دوم برای اندازه گیری بهترین روش می باشد .

دوخت پرده ادریس با ارائه خدمات اندازه گیری ، طراحی و ارسال نمونه پارچه به صورت رایگان در منزل مشتریان خود سعی بر این دارد که، مشتری در محیطی آرام و بدون دغدغه و با مشورت حضوری طراح و بدون اتلاف وقت در بازار یا فروشگاه ها سفارش خود را در صورت درخواست ثبت کنند .

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 55867998 یا 09123035178  تماس حاصل نمایید .

پرده پذیرایی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.