تهران عبدل آباد بازار بزرگ پارچه احسانی

پرده پذیرایی مدل منحنی

پرده پذیرایی مدل منحنی

پرده پذیرایی منحنی در برخی منازل از پنجره ها و دیوار های انحنا دار استفاده می شود که برای این مدل دیوار و پنجره لوازم مخصوصی مانند ریل منحنی، قاب پرده منحنی باید استفاده شود .

پرده پذیرایی مدل قوس دار کد E1182

پرده پذیرایی که در تصویر زیر مشاهده میکنید از پنج جزء تشکیل شده است که در ادامه به صورت مختصر و مفید هر جزء را شرح میدهیم .

به ترتیب نصب اگر بخواهیم توضیح دهیم به ترتیب زیر می باشد :

پس از اینکه ریل های منحنی بر روی سقف نصب شد.

در اولین مرحله قاب پرده نصب می شود. شاید اینگونه به نظر برسد که قاب پرده باید در انتها نصب شود، اما به دلیل اینکه پایه های پشت قاب پرده، نصب آن را در آخرین مرحله سخت میکند و امکان وجود خسارت به پارچه ها را دارد پس بهتر است بعد از نصب ریل پرده ها نصب شود .

اما جنس قاب پرده ، به دلیل منحنی بودن دیوار، جنس زمینه  از ام دی اف هشت میل استفاده شده تا بتوان آن را به راحتی شکل داد.

شاید از خود بپرسید قاب پرده هایی که منحنی نمی باشند از چه زمینه ای استفاده می شود؟ باید به اطلاع برسانیم که در قاب پرده های تخت از ام دی اف 16 میل و حتی در بعضی موارد ضخیم تر استفاده می شود.

بر روی زمینه قاب پرده پارچه مخمل سبز رنگ کشیده شده تا با دیگر اجزاء پرده همخوانی داشته باشد ، ابزار استفاده شده بر روی قاب پرده از جنس چوب منبت کاری شده می باشد که به سلیقه ی مشتری یا طراح رنگ طلایی خورده و بر روی زمینه مونتاژ شده است.

بعد از نصب قاب پرده نوبت به نصب زیر پرده می رسد که در این کار از جنس آستر تابیده می باشد که به صورت ساده دوخته شده است .

برای زیر پرده میتوان از پارچه های آستر تابیده ، فلامنت، بلک اوت و ساتن استفاده نمود که متناسب با سلیقه وتمایل مشتری به میزان ورود و خروج نور می باشد .

پس از نصب زیر پرده در مرحله بعدی تور یا همان زمینه پرده را نصب مینماییم که در این مدل از جنس تور گلدار قابی می باشد ، دوخت این مدل به صورت پلیسه می باشد .

بعد از اینکه زمینه اصلی نصب شد به سراغ دکوری ها می رویم، ابتدا دکوری های سایه که از جنس مخمل کالیفرنیا می باشد و به صورت ریزشی دوخته شده است و سپس دکوری های اصلی که از پارچه کوبلن می باشد، که به صورت دکوری سه متر عرض ریزشی دوخته شده است. اگر در عکس دقت کرده باشید لبه های مخمل کالیفرنیا از یراق آلات استفاده شده تا زیبایی کار را بیشتر کرده باشد .

پرده ادریس

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.