تهران عبدل آباد بازار بزرگ پارچه احسانی

پرده فروشیهای عبدل آباد

پرده فروشیهای عبدل آباد

اگر شناختی از بازار عبدل آباد داشته باشید وقتی صحبت از خرید پرده می شود ناخود آگاه ذهن شما به سمت بازار پرده فروشیهای عبدل آباد می رود. بازاری که صنف اکثر فروشگاه های آن فروش پارچه و پرده می باشد. اما در کنار این فروشگاه ها اصناف دیگری مشغول به کار هستند.

پرده فروشیهای عبدل آباد

بازار عبدل آباد از چند خیابان طویل تشکیل شده است که در هر خیابان اصناف مختلفی مشغول به فعالیت می باشند. مانند خیابان احسانی که دارای 32 کوچه می باشد و شغل اکثر فروشگاه های آن فروش پارچه و پرده می باشد. خیابان بدر با همین تعداد کوچه دارای فروشگاه های بوتیک، کتانی فروش و طلا فروشی است. خیابان احد که قسمت انتهایی آن یعنی جنوب خیابان سیسمونی فروشی و شمال خیابان پارچه و تیکه پارچه فروشی ها مشغول به فعالیت هستند. و خیابان انقلاب که در شمال این سه خیابان می باشد مختص پرده فروشیها می باشد.

آدرس بازار پرده فروش ها کجاست؟

بازار پرده فروشها در قلب منطقه 19 در انتهای اتوبان نواب، اتوبان شهید چراغی محله عبدل آباد. و در اواسط اتوبان آزادگان، اتوبان شهید کاظمی محله عبدل آباد قرار دارد.

شما میتوانید برای دریافت آدرس دقیق به صفحه بازار پرده عبدل آباد و راه های منتهی به آن مراجعه کنید.

مجموعه پرده ادریس تنها فروشگاهی است که با سابقه ای بالغ بر 15 سال در این بازار مشغول فعالیت می باشد و با در دست داشتن کارگاه تولید پرده، کارگاه تولید قاب پرده و خشک شویی پرده در کنار فروشگاه خود خدمات بی نظیری را به مشتریان خود ارائه میدهد. به همین دلیل با ارائه خدمات دیگری مانند سفارش در منزل با خدمات رایگان سعی بر جلب رضایت مشتریان نموده است.

نحوه خرید پرده از مجموعه ادریس

شما میتوانید برای خرید پرده پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و هر محیط دیگری که مد نظر دارید به دو روش زیر خرید خودرا با خدمات پس از فروش تهیه نمایید.

سفارش پرده در منزل با خدمات رایگان

مجموعه پرده ادریس با راه اندازی سرویس سفارش در منزل خدمات رایگانی از قبیل مشاهده نمونه پارچه، اندازه گیری و مشاوره توسط طراح در منزل را به مشتریان خود ارائه میدهد. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و یا درخواست سرویس در منزل با شماره های ۰۹۱۲۳۰۳۵۱۷۸ یا ۰۹۱۲۰۳۵۵۷۵۳ تماس حاصل نمایید.

سفارش پرده از فروشگاه

همچنین اگر قصد خرید حضوری و دریافت کوپن تخفیف برای خرید بعدی و یک بار شست و شوی رایگان تا یک سال از مجموعه ادریس را دارید می توانید با هماهنگی با شماره های 55867998 و 55872770 به فروشگاه مراجعه کنید.

پرده ادریس

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.