تهران عبدل آباد بازار بزرگ پارچه احسانی

نکات مهم خرید پرده که باید به آن اهمیت داد

نکات مهم خرید پرده که باید به آن اهمیت داد

یکی از پر دغدغه ترین و مشکل ترین خرید ها خرید پرده برای دکوراسیون منزل می باشد. در این بخش سعی داریم با ارائه مطلبی مفید و نکات مهم خرید پرده از این دغدغه کمی بکاهیم.

نکات مهم خرید پرده

پرده بخش مهمی از چیدمان منزل می باشد که با انتخاب مناسب آن می توان زیبایی منزل را چند برابر نمود.

برای انتخاب پرده باید به چند نکته مهم توجه نمود که در ادامه به آن ها اشاره می شود .

* اندازه گیری پنجره و یا محیطی که میخواهیم پرده در آنجا نصب شود

برای این کار بهتر است از یک متر فلزی استفاده شود زیرا متر های پارچه ای و یا پلاستیکی احتمال یک الی سه سانت خطا را دارند .

برای اندازه گیری پرده پذیرایی به دو صورت می شود این کار را انجام داد. اینکه پرده از سقف تا کف را پوشش دهد و یا فقط قاب پنجره را پوشش دهد. ( که بهترین روش برای پذیرایی روش اول می باشد)

در صورتی که شما تمایل داشته باشید پرده از سقف تا کف باشد باید از محل چوب پرده تا کف زمین را متر کنید، سپس سه الی پنج سانتی متر از آن کم کنید. برای عرض پرده اگر دیوار های کنار پره عرض کمتر از یک متر را دارند، بهتر است کل دیوار با پنجره متر شود و 3 سانتی متر از آن کم شود، تا کل دیوار و پنجره را پرده پوشش دهد.در غیر اینصورت عرض پنجره متر شود و به هر طرف آن ده سانتی متر اضافه میکنیم.

برای اندازه گیری ارتفاع در روش دوم 20 سانتی متر به ارتفاع یا همان قد قاب پنجره اضافه نمایید 10 سانت برای بالای پنجره و 10 سانت برای پایین پرده و برای اندازه گیری عرض پنجره مانند روش اول اقدام نمایید ( این مدل اندازه گیری معمولا برای پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه  استفاده می شود. )

لازم به ذکر است که امروزه برای اندازه گیری پرده معمولا از سقف تا کف پنجره مد نظر قرار می دهند به این دلیل که به روز تر و زیبا تر می باشد .

* انتخاب پارچه مناسب برای زمینه و دکوری ها

سخت ترین مرحله برای خرید پرده انتخاب پارچه می باشد.

بهتر است برای انتخاب رنگ و مدل پارچه به چیدمان و رنگ بندی لوازم منزل دقت شود. بهترین لوازم ، مبلمان و فرش برای پذیرایی ، تخت خواب و فرش برای اتاق خواب می باشد

پرده زمینه برای پذیرایی بستگی به سبک پذیرایی دارد سبک هایی مانند، مدرن، کلاسیک، نئو کلاسیک و …  . برای زمینه بهتر است، از تور و یا حریر گلدار استفاده شود و برای دکوری ها از پارچه های ضخیم مانند مخمل، کوبلن، ساتن طرح دار و …

برای محیط اتاق خواب بهتر است از پارچه های ضخیم استفاده شود تا در صورت نیاز بتوان از ورود نور جلوگیری نمود .

* انتخاب مدل دوخت برای پذیرایی و اتاق خواب

مدل دوخت ها کلا به دو دسته تقسیم می شوند زمینه ها و دکوری ها

انتخاب مدل دوخت زمینه عبارت است از :
پلیسه دوزی ، پلیسه آسترکشی ، فلت ، فلت آسترکشی ، قابی ، قابی آسترکشی ، رومن ، رومن آسترکشی ، پانچ و پانچ آسترکشی

مدل دوخت دکوری عبارت است از :

دکوری ساده ، دکوری پنل ، دکوری پلیسه ، دکور پانچ ، یقه شل و تمامی این مدل ها به همراه آسترکشی

مدل دوخت های مناسب برای پذیرایی عبارت اند از مدل دوخت پلیسه، فلت و قابی برای زمینه، مدل دوخت یقه شل، دکور پلیسه و پنل برای دکوری های آن در صورتی که سبک پذیرایی کلاسیک و نئو کلاسیک باشد.

مدل دوخت های پانچی، پانچ آسترکشی و دکور ساده مناسب برای اتاق خواب ها و پذیرایی های مدرن می باشد.

امید واریم با دانستن نکات مهم خرید پرده بتوانیم به شما کمک کرده باشیم تا انتخابی مناسب داشته باشید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر جهت خرید پرده ی مناسب میتوانید با شماره های 55867998 و 55882770 تماس حاصل نمایید.

خرید پرده از پرده ادریس

شما میتوانید برای خرید پرده پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و هر محیط دیگری که مد نظر دارید به دو روش زیر خرید خودرا با خدمات پس از فروش تهیه نمایید.

خرید پرده در منزل با خدمات رایگان

مجموعه پرده ادریس با راه اندازی سرویس، سفارش در منزل، خدمات رایگانی از قبیل مشاهده نمونه پارچه، اندازه گیری و مشاوره توسط طراح در منزل را به مشتریان خود ارائه میدهد. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و یا درخواست سرویس در منزل با شماره های ۰۹۱۲۳۰۳۵۱۷۸ یا ۰۹۱۲۰۳۵۵۷۵۳ تماس حاصل نمایید.

خرید پرده در فروشگاه

پرده ادریس با در اختیار داشتن کارگاه های دوخت پرده، تولید قاب پرده، خشک شویی پرده و شوروم یا همان فروشگاه اختصاصی پرده با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال با ارائه خدمات پس از فروش سعی بر این دارد که بهترین و مرغوب ترین کالا با منصفانه ترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما میتوانید با شماره گیری شماره های ۵۵۸۶۷۹۹۸ و ۵۵۸۸۲۷۷۰ جهت حضور در فروشگاه یا بازبینی کارگاه های ذکر شده تماس حاصل نمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.