تهران عبدل آباد بازار بزرگ پارچه احسانی

پرده مدارس و دانشگاه ها

پرده مدارس و دانشگاه ها

خرید پرده برای مدارس و دانشگاه با بهترین قیمت به همراه تضمین کیفیت.

در مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه از پرده برای کنترل نور و حفظ حریم شخصی استفاده می‌شود. کنترل نور در این محیط‌ها اهمیت زیادی دارد. اگر نور در کلاس درس کم باشد باعث ایجاد حس خستگی و کسالت خواهد شد و نور زیاد باعث گرما و کلافگی می‌شود. همچنین در فصل‌های سرد پرده بعنوان یک عایق عمل می‌کند و از خروج گرمای داخل محیط به بیرون از طریق پنجره‌ها جلوگیری می‌نماید.

در مدارسی که از تخته وایت برد استفاده می‌شود وجود پرده بسیار مهم است زیرا با تابیدن نور خورشید به تخته امکان دیدن نوشته‌ها برای دانش آموزان وجود ندارد که این عامل توسط پرده قابل مدیریت است. همچنین با وجود پرده در کلاس‌های درس می‌توان حریم شخصی دانش آموزان و معلمان را حفظ نمود.

ویژگی پرده مدارس

ایمنی: در مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها نوع پرده و نصب آن در الویت است زیرا در مدارس ابتدایی دانش آموزان سن کمی دارند و ایمنی آن‌ها باید در نظر گرفته شود.

دوام و طول عمر: چون پرده‌ها در مدارس مکررا باز و بسته می‌شود باید از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشند.

کنترل میزان نور: به دلیل اینکه دانش آموزان از صبح تا بعد از ظهر در مدرسه حضور دارند پرده باید به گونه ای باشد که به آسانی بتوان میزان نور ورودی را کنترل کرد.

نوع پرده: برای مدارس باید پرده‌ای انتخاب شود که علاوه بر کاربری آسان با کلاس درس و سن دانش آموزان همخوانی داشته باشد.

انواع پرده مناسب برای مدارس

در مقایسه با انواع مدل پرده، پرده پارچه ای ضخیم به صورت پانچ یا پلیسه برای محیط مدارس و دانشگا‌ها مناسب‌تر است زیرا استفاده از آن‌ها آسان است و ایمنی بالاتری دارند. همچنین پارچه ضخیم از طول عمر بیشتری برخوردار است و مانند یک عایق برای گرما و سرما عمل می‌کند.

نحوه خرید پرده مدارس و دانشگاه‌ها از پرده ادریس

پرده ادریس مجموعه‌ای است از انواع پرده‌ها با پارچه‌های متنوع و کاربری‌های متفاوت که مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده در آن خرید خود را انجام دهند. دریافت خدمات پس از فروش فارغ از روش خرید، در اختیار همه مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

خرید پرده در محل با خدمات رایگان

مشتریان می‌توانند با شماره‌های 09123035178 یا 09120355753 تماس حاصل کرده و درخواست سرویس در محل خود را اعلام کنند. مشاوران مجموعه به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و علاوه بر اندازه‌گیری رایگان، نمونه‌های مختلف پارچه را برای انتخاب راحت‌تر در اختیار شما قرار می‌دهند.

خرید پرده در فروشگاه

خرید از فروشگاه به صورت حضوری برای مشتریان تجربه دلچسبی است که امکان دیدن نمونه پرده‌های دوخته شده را نیز فراهم می‌کند. این مجموعه با در اختیار داشتن کارگاه‌های دوخت پرده، خشک‌شویی پرده و کارگاه‌های تولید قاب پرده مجموعه کاملی است که تمام نیازهای مشتری را فراهم می‌کند. برای اطلاع از ساعات کاری و حضور در فروشگاه با شماره‌های 55867998 و 55882770 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.