تهران عبدل آباد بازار بزرگ پارچه احسانی

بازار احسانی (عبدل آباد)

بازار احسانی (عبدل آباد)

یکی از اصلی ترین خیابان های بازار عبدل آباد خیابان شهید داود احسانی می باشد که شما میتوانید با مراجعه به این بازار تمامی مایحتاج زندگی خود را علی الخصوص لوازم خانه را در آن تهیه نمایید.

بازار عبدل آباد خیابان احسانی

این بازار در جنوب غرب تهران و منطقه 19 قرار دارد که اصلی ترین خیابان آن خیابان احسانی می باشد. عبور مرور در این بازار بدون محدودیت طرح ترافیکی در حال اجرا است. اما تردد در این خیابان به صورت پیاده امکان پذیر است زیرا سطح این خیابان توسط شهرداری به صورت سنگ فرش در آمده است و تردد وسایل نقلیه در آن ممنوع می باشد.

عرض این خیابان قبل از نوسازی و سنگ فرش شدن 10 متر بوده که با اقدام شهرداری به 15 متر گسترش پیدا کرده و دارای 36 کوچه می باشد. در داخل هر کوچه فروشگاه های متعددی وچود دارد که در اصناف مختلفی مانند لوستر، کیف و کفش، پوشاک زنانه، کالای خواب، کالای حمام، ظروف آشپزخانه و … مشغول به فعالیت هستند.

کارگاه های دوخت پرده، کارگاه تولید روتختی، زبرا، رومبلی و تولیدی های دیگر در داخل همین کوچه های خیابان احسانی واقع شده است که مجموعه ی پرده ادریس مانند کارگاه دوخت پرده ادریس، کارگاه تولید قاب پرده و فروشگاه اختصاصی پارچه و پرده (شوروم) در کوچه 32 این خیابان قرار دارد.

در خود خیابان فروشگاه های زیادی وجود دارد که در صنوف مختلفی مانند پرده و ملزومات آن، کالای خواب، لباس شب، لوستر فروشی ، ساعت فروشی، لوازم آشپزخانه، لوازم پلاستیکی، ظروف مسی، خرازی، پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، کیف و کفش و … مشغول می باشند.

پرده پذیرایی

اگر قصد خرید پرده از این بازار را دارید بهتر است قبل تصمیم گیری اطلاعاتی در رابطه با خرید پرده داشته باشید.

مشاوران پرده ادریس به صورت رایگان میتوانند شما را در این امر راهنمایی کنند. به همین منظور میتوانید با شماره های 55867998 یا 55872770 تماس حاصل نمایید.

پرده ادریس

مجموعه پرده ادریس جهت رفاه حال مشتریان و صرفه جویی در وقت و انرژی بستری را فراهم نموده تا مشتریان با در یافت خدمات اندازه گیری، مشاهده نمونه پارچه و مشاوره در منزل به صورت رایگان بهره مند شوند شما میتوانید جهت استفاده از این خدمات با شماره های 09123035178 یا 09120355753 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.